Lenovo, cel mai mare producator de computere din China, si-a propus sa faca noi achizitii in pietele emergente din Europa de Est si Asia de Sud, a anuntat directorul executiv al grupului, Yang Yuanqing.
De asemenea, directorul executiv al companiei a declarat ca producatorul de PC-uri se va axa si pe oportunitatile oferite de piata locala de internet mobil si IT, scrie Wall Street Journal.

Yang a declarat ca in urma cu un an Lenovo a lansat o noua strategie care implica mentinerea pozitiei de lider in piata din China si in segmentul computerelor de tip enterprise la nivel international si cresterea cotei in pietele emergente. Directorul executiv al companiei sustine ca strategia Lenovo din pietele emergente deja prezinta rezultate pozitive. De exemplu, cota de piata a companiei din Rusia a crescut de la 3% in urma cu un an la 6% in acest an.

Obiectivul Lenovo este de a atinge o cota de piata de peste 10% in pietele emergente in urmatorii doi ani, a mai adaugat executivul. Lenovo vrea sa dezvolte in acest an mai multe terminale dedicate internetului mobil pentru a atrage o cota mai mare din piata de smartphone din China.

In urma cu un an, Lenovo a cheltuit aproximativ 200 milioane dolari pentru a rascumpara divizia de telefonie mobila pe care o vanduse in urma cu doi ani, cand compania a decis sa se axeze pe vanzarile de computere.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Lenovo si NetApp, parteneriat global de miliarde pentru digital