Apple a vandut de doua ori mai multe dispozitive iPad fata de estimari, in week-end-ul de lansare, ceea ce ar putea fi un semn incipient ca directorul general al companiei, Steve Jobs, a reusit sa relanseze cererea pentru calculatoarele de tip "tablet", scrie Bloomberg.
Vanzarile din primul week-end ale tabletei iPad ar putea fi de 700.000 unitati, apreciaza analistul de la firma Piper Jaffray & Co., Gene Munster, care estimase initial vanzari de 200.000 - 300.000 unitati. Pe de alta parte, analistul Toni Sacconaghi de la Sanford C. Bernstein & Co. anticipase 300.000 - 400.000 de iPad vandute in debut, scrie NewsIn.

Dispozitivul a fost pus in vanzare in 3 aprilie, provocand inghesuiala in magazinele din Statele Unite, entuziasm care a rivalizat cu momentul in care iPhone a fost lansat in 2007. Firma Piper Jaffray a inspectat cozile formate la cinci magazine, acestea fiind mai mari decat se asteptasera analistii. Totusi, dispozitivele iPad s-au regasit pe rafturi pana tarziu in ziua debutului, semnaland faptul ca Apple a fost capabila sa produca suficiente tablete ca sa satisfaca cererea initiala, a spus Gene Munster.

"Vanzarile s-au mentinut la un nivel constant pe parcursul zilei", a spus Munster, care a cumparat el insusi modelul de 16 Gb, precizand ca "are asteptari ridicate".

iPad este pariul pe care l-a facut Apple ca va reusi sa transforme calculatoarele de tip "tablet" in dispozitive populare, lucru pe care rivalul Microsoft nu a reusit sa il faca. Produsul se bazeaza pe succesul telefoanelor iPhone si a dispozitivelor iPod si incearca sa acopere spatiul dintre telefoanele inteligente si calculatoarele portabile.

Apple pariaza ca design-ul iPad este suficient de incantator astfel incat clientii sa fie dispusi sa plateasca mai mult decat pe laptop-urile cu preturi mici. iPad are un pret de pornire de 499 dolari.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri