Kevin Lynch, directorul tehnologic al producatorului de software Adobe, a acuzat Apple de crearea a unei piete online inchise prin care sa diminueze competitia, scrie The Telegraph.
In discursul pe care l-a tinut in cadrul conferintei Web 2.0 Expo din San Francisco, Lynch nu a facut nicio precizare legata de faptul ca Adobe vrea sa dea in judecata Apple pentru schimbarile facute in pachetul de dezvoltare a soft-urilor pentru iPhone.

Compania software a fost indignata de schimbarile recente in pachetul de dezvoltare a soft-urilor din cadrul iPhone, prin care respinge folosirea unei treimi din soft-uri ca Flash, pentru a construi aplicatii pentru platforma.

"Vom face instrumente bune pentru HTML 5. Nu este vorba de o rivalitate intre HTML 5 si Flash, cele doua sisteme sunt utile in aceeasi masura. Mai importanta este libertatea de a alege in mediul online", a declarat Lynch (foto).

"Ne confruntam cu o perioada in care companiile vor sa segmenteze mediul online. Nu cred ca acesta este rolul unei companii. Apple demareaza o strategie de inchidere a pietei online", a mai declarat executivul Adobe.

De asemenea, acesta a mai confirmat ca Adobe va inceta dezvoltarea de instrumente pentru iPhone, dupa ce Apple a schimbat acordul si a respins aplicatiile Flash si a anutat ca se va axa pe terminalele care suporta Flash.

"Nu vrem sa intram in jocuri tehnologice in timp ce Apple intra in jocuri juridice", a declarat executivul.

In luna februarie, la scurt timp dupa lansarea computerului tableta de la Apple, Steve Jobs, directorul executiv al companiei, a criticat dur rivalii Google si Adobe, spunand ca "Flash este o platforma proasta si atunci cand un terminal Apple nu merge bine e din cauza soft-ului de la Adobe".

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri