HTC lanseaza un nou telefon Android

HTC Corporation, producator global de smartphone-uri, a lansat HTC Wildfire, un nou telefon Android bazat pe HTC Sense si are aplicatii care centralizeaza continutul publicat pe retele sociale precum Facebook, Twitter si Flickr intr-un singur flux de actualizari.
Noul HTC Wildfire va fi disponibil clientilor din majoritatea tarilor din Europa si Asia incepand din al treilea trimestru al acestui an. In Romania, smartphone-ul va fi disponibil incepand din luna iulie, in toate cele patru culori (negru, rosu, maro si alb), la un pret de aproximativ 180 euro.

Datorita unui nou widget pentru impartasirea aplicatiilor, HTC Wildfire iti permite sa recomanzi o aplicatie prin email, SMS sau prin retelele sociale.

“Cu peste 400 de milioane de utilizatori, potrivit Facebook, retelele sociale de astazi ofera un forum esential, iar multi dintre utilizatori sunt tineri adulti”, a declarat Florian Seiche, vicepresedinte HTC EMEA.

In plus, fiecare contact vizualizat in agenda telefonului HTC Wildfire include un thread al comunicarilor recente, intre care detalii despre ultima convorbire, mesaje text si email-uri recente, dar si actualizari din retelele sociale. In momentul apelarii, HTC Caller ID afiseaza fotografia acestuia din profilul Facebook si ultima actualizare a acestuia, dar iti aminteste si daca se apropie ziua de nastere a respectivului contact.

Cel mai recent smartphone de la HTC are un ecran tactil capacitiv de 3,2 inci si o camera foto de 5 megapixeli cu auto focus si flash LED.


Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri