Oficialul Panasonic a declarat ca la nivel de piata s-a resimtit o schimbare in comportamentul consumatorilor prin faptul ca acestia au renuntat la achizitii, iar vanzarile de modele DSLR (digital single-lens reflex) au crescut.
De exemplu, in primul trimestru piata a scazut cu 21% ca unitati vandute, dar valoric a crescut cu 1%, ceea ce inseamna ca s-au vandut bine DSLR-urile, a explicat Bogdan Gheorghiu. El estimeaza ca aparatele foto DSLR vor reprezenta 5% din piata totala de aparate foto digitale.
“Pana acum am remarcat faptul ca cel mai bine s-au vandut camerele din gama ieftina si cele scumpe (DSLR) si cred ca acest model de camere vor creste cu 5-10%”, a mai spus Gheorghiu.
Daca pentru camerele foto Panasonic Romania si-a stabilit o cota de piata de 15%, pentru segmentul camerelor video reprezentantii companiei se asteapta la o cota de piata de peste 25%. Bogdan Gheorghiu a mai declarat ca segmentul de foto-video este urmatorul dupa cel de televizoare ca pondere in cifra de afaceri a companiei.
Legat de celelalte operatiuni ale companiei, reprezentantii grupului japonez iti mentin obiectivul propus de vanzare a 1.000 de televizoare 3D in acest an, ceea ce inseamna o cota de piata de peste 30% avand in vedere estimarea de 3.000 de unitati vandute in intreaga piata pentru acest an.
Desi piata de electronice a scazut cu 37% in 2009 si ar putea inregistra o evolutie asemanatoare si in acest an, Panasonic vrea sa isi mentina pozitia de lider in segmentul televizoarelor cu plasma si sa ramana in top in segmentul LCD.
Panasonic a lansat in Romania cele mai noi modele de camere foto din gama Lumix si si-a extins gama de camere video cu inregistrare high-definition (HD). Pretul unei camere foto porneste de la 1.499 lei si poate ajunge pana la 3.599 lei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: