TotalSoft, producatorul regional de software, parte a grupului Global Finanace, anunta includerea Social Networking Accelerator in solutiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmarirea eficientei networking-ului online in activitatea de vanzare.
Abordarea Sales 2.0 aplicata pe platforme de colaborare si socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, ofera organizatiilor posibilitatea de a accelera procesul de vanzare.

Datorita exploziei grupurilor profesionale romanesti care utilizeaza retelele de socializare pentru a transforma networking-ul online in sursa de venituri, TotalSoft ofera Social Networking Accelerator pentru solutiile Microsoft Dynamics CRM.

Un astfel de sistem ofera organizatiilor capacitatea de a analiza mai corect tendintele din piata si de a raspunde rapid cu produse si servicii adaptate acestor nevoi. Social Networking Accelerator permite organizatiilor sa integreze platformele de socializare in procesele interne de analiza a tendintelor de piata si sa efectueze campanii de marketing adaptate profilului consumatorilor.

"Online-ul reprezinta un mediu de afaceri complet separat de mediul traditional si in nici un caz nu trebuie sa afecteze abordarile traditionale de vanzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influentatori de opinie. Anumite discutii personale, individuale, intre diverse categorii sociale, aduc in organizatii informatii echipelor de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor", declara Daniel Ionescu (foto), director de strategie TotalSoft.

TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investitii private din Europa de Sud-Est cu birouri in Atena, Bucuresti, Sofia si Belgrad.

Compania producatoare de solutii de business are un buget de investitii intre 20 si 30 de milioane de euro pentru achizitii in Polonia, aceeasi suma fiind disponibila si pentru Turcia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri