China trebuie să-şi îmbunătăţească modul în care îşi spune 'naraţiunile' unei audienţe globale în contextul în care caută să dezvolte o voce internaţională care să-i reflecte statutul pe scena mondială, a afirmat preşedintele Xi Jinping, potrivit agenţiei de presă Xinhua, citată de Agerpres.

Vorbind la o reuniune de lucru a Partidului Comunist Chinez, Xi a spus că este crucial pentru ţara sa să-şi amelioreze capacitatea de a-şi propaga mesajele în întreaga lume pentru a prezenta o 'Chină adevărată, tridimensională şi complexă'. China trebuie să dezvolte o 'voce internaţională' pe măsura forţei sale naţionale şi a statutului său global, a subliniat Xi, citat de Xinhua.

De asemenea, trebuie să intensifice eforturile de propagandă pentru a-i ajuta pe străini să înţeleagă Partidul Comunist Chinez şi felul în care acesta 'urmăreşte fericirea poporului chinez'. China are nevoie să creeze o echipă de profesionişti şi să adopte 'metode precise de comunicare' pentru diferite regiuni, a mai spus preşedintele Xi.

Relațiile China-mass-media străine, deteriorate

Relaţiile Chinei cu media străine au devenit tot mai tensionate în ultimii ani, organe locale de presă precum cotidianul de limbă engleză Global Times semnalându-i pe reporterii străini 'vinovaţi' de relatări părtinitoare şi incorecte, scrie Reuters.

Mai mulţi jurnalişti care lucrau pentru instituţii de presă americane au fost expulzaţi anul trecut în contextul deteriorării relaţiilor dintre cele două state.

De asemenea, China a interzis BBC World News de la difuzare pe reţelele chineze de televiziune în urma relatărilor critice ale canalului britanic cu privire la situaţia drepturilor omului în regiunea nord-vestică Xinjiang şi originile pandemiei de COVID-19.

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri