McDonald's va testa într-o arie geografică limitată, începând cu anul 2024, un nou concept de restaurant. Acesta se va numi CosMc's și este inspirat de personajul cu același nume care a fost folosit în mai multe reclame ale companiei. CosMc este un extraterestru care vizitează McDonaldland, o lume fictivă inventată de companie încă din anii 1970 și populată cu multe creaturi ciudate.

"CosMc's este un concept de restaurant în format mic cu tot ceea ce presupune ADN-ul McDonald's, dar cu propria sa personalitate", a declarat CEO-ul companiei, Chris Kempczinski, conform CNBC.

Brandul va da un nou impuls acestui concept după ce un alt personaj din universul McDonald's, Grimace, a contribuit la revitalizarea companiei anul acesta.

Astfel, în luna iunie, lanțul de fast-food a introdus meniul aniversar Grimace, care includea un milshake de culoare mov.

Acest lucru s-a văzut de altfel și în vânzările companiei, în perioada aprilie-iunie vânzările companiei în SUA crescând cu 10,3%, adică exact în intervalul când tematica Grimace a fost introdusă în piață, conform USA Today.

Cât despre vânzările globale ale lanțului de restaurante în respectiva perioadă, acestea au crescut la rândul lor cu 11,7%.

Revenind la revitalizarea personajului CosMc, publicația Forbes a transmis de asemenea că acest lucru va presupune și prezența tehnologiei, din moment ce aceasta se va potrivi cu personajul, remarcând totodată că mișcarea companiei este și un semnal de nostalgie, având în vedere perioada când a fost creat personajul.

McDonald's va dezvălui mai multe detalii despre noul concept la finalul anului, când are loc tradiționala așa-numită "Zi a investitorului" în cadrul companiei.

Sursa foto: Shutterstock / Jen Wallace

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri