Uber va lansa un nou serviciu prin care utilizatorii vor putea expedia la poștă, sau la sediile altor servicii de curierat, diverse colete, inclusiv coletele de retur ale unor produse comandate online dar care nu mai sunt dorite.

Compania a explicat că șoferii săi vor colecta până la cinci pachete preplătite și sigilate și le vor lăsa la un oficiu poștal local sau la agențiile UPS sau FedEx, scrie APnews. Uber va percepe o taxă fixă de 5 dolari pentru acest serviciu sau de 3 dolari pentru membrii săi Uber One. Serviciul va fi disponibil pentru început în aproape 5.000 de orașe din SUA.

Uber a precizat că clienții vor putea alege locațiile de predare a coletelor din aplicația sa. Vor fi listate doar locațiile deschise pentru cel puțin următoarea oră. Șoferii vor oferi o confirmare vizuală odată ce un pachet a fost lăsat.

Deși se așteaptă ca serviciul să fie folosit în principal pentru returnarea pachetelor, șoferii Uber vor trimite, de asemenea, pachete noi care sunt sigilate și au etichete preplătite.

Returnarea coletelor a devenit o afacere importantă, deoarece consumatorii își fac mai multe cumpărături online. Circa 16,5% din vânzările online din SUA au fost returnate în 2022, adică mărfuri în valoare de 212 miliarde de dolari.

FedEx și UPS livrează 31 de milioane de colete în fiecare zi, în timp ce Serviciul Poștal al SUA livrează 25 de milioane, a declarat Satish Jindel, consultant în domeniul transporturilor și logisticii și președinte al ShipMatrix.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri