Cunoscutul lanț fast-food KFC testează în Africa de Sud, într-o suburbie a orașului Johannesburg, un fast-food unde clienții pot cumpăra haine, pot asculta muzică și pot inclusiv accesa experiența realității virtuale.

Noul fast-food, deschis recent, se numește Play Braam și dorește să creeze un liant între brandul KFC și tinerii din Africa de Sud, în contextul în care compania împlinește 53 de ani pe piața din această țară, informează news24.

De asemenea, sursa citată remarcă faptul că în cadrul Play Braam nu se folosesc bani cash, iar media de vârstă a celor 25 de angajați este de 23 de ani, tocmai pentru a arăta faptul că se adresează în mod special tinerilor.

General Managerul KFC Africa de Sud a arătat de asemenea că, în cazul în care va avea succes, locația de test ar putea fi replicată și în orașe precum Cape Town sau Durban.

Cu toate acestea, experimentul nu înseamnă că vechile locații KFC vor fi înlocuite de acesta, ci mai degrabă că se dorește folosirea noului spațiu inclusiv pentru testarea unor noi feluri de mâncare, care să fie apoi introduse și în alte locații, clasice de data aceasta.

Cât privește expriențele incluse în această nouă locație KFC, pe lângă faptul că clienții vor putea cumpăra haine și accesa console VR, aceștia pot inclusiv să își creeze propriile playlist-uri pe o interfață special dedicată Spotify instalată în interior.

Nu în ultimul rând, clienții pot avea și experiențe de gaming, iar competițiile pe puncte între jucători se transformă în vouchere care pot fi folosite apoi pentru a achiziționa produse.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri