Beiersdorf, producatorul german al cremelor de fata Nivea, a raportat o crestere a profitului pe cel de-al doilea semestru de 68%, atingand deja previziunile specialistilor, informeaza Bloomberg.
Cresterea inregistrata este pusa pe seama succesului vanzarilor produselor nou lansate pe pietele in curs de dezvoltare. Nivelul venitului net a ajuns la 93 milioane de euro, de la 55 milioane de euro, cat a raportat anul trecut. Pe semestrul al doilea, vanzarile au crescut cu 9,7%, ceea ce echivaleaza cu 1,46 miliarde de euro.

Anul acesta, Beiersdorf a lansat o linie de cosmetice pentru barbati in India, unde vanzarile din retail au cunoscut o majorare cu 35%. In 2006, compania a investit peste 118 milioane de euro in pietele mature de profil, precum cea din Germania.

“Ritmul cresterii vanzarilor in Asia si in Europa de Est este impresionant. De asemenea, avem vesti bune cum ca marjele de profit cresc si ele”, a precizat Martina Noss, analist bancar la Norddeutsche Landesbank in Hanovra. Oficialii companiei au declarat ca marjele profitului operational au crescut, in primul semestru, cu 13,4 %, comparativ cu cele 12,8% de anul trecut.

Nivelul actiunilor a crescut cu 2,2% si a atins valoarea de 49,71 de euro, compania fiind evaluata la peste 12,5 miliarde de euro. In China, vanzarile de produse pentru uz personal au crescut cu peste 40% in primul semestru, compania planuind sa devina din ce in ce mai independenta de piata germana prin castigarea de noi consumatori in Asia, Europa de Est si America Latina.

Deocamdata, veniturile companiei provin, in cea mai mare parte, din vanzarile de pe piata germana. Beiersdorf a relansat, cu succes, gama Nivea Hair Care, in conditiile in care cresterea profitului de pe primul semestru a fost stimulata de vanzarile la produse precum Nivea Visage si Nivea for Men.

In Africa, Asia si Australia, vanzarile au totalizat 331 milioane de euro, ceea ce inseamna o crestere de 38,9% fata de cele inregistrate anul trecut. Vanzarile din Africa de Sud au crescut cu 57,2%, ca urmare a succesului la vanzari inregistrat de produsele Nivea Body si de Nivea Deodorant.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri