Grupul german de retail si turism Arcandor AG care detine magazinele Karstadt este interesat de achizitionarea retelei Kaufhof operata de Metro, dar pana in prezent nu exista discutii concrete in acest sens, potrivit Reuters, citat de NewsIn.
Momentan negocierile dintre Arcandor si Metro sunt intr-un stadiu incipient, dar o posibila o fuziune a celor doua lanturi de magazine ar putea genera venituri cuprinse intre 350 si 400 milioane de euro", relateaza ziarul german Handelsblatt citat de Reuters.

In schimb, reprezentantii Metro si Arcandor au refuzat sa faca vreun comentariu. "Nu comentam niciodata zvonurile aparute in piata" a declarat reprezentantul Metro. "Aceasta este doar o speculatie a pietei care este in centrul atentiei de cateva saptamani sau luni" a completat reprezentantul Arcandor.

De asemenea, un raport HVB sustine ca o fuziune a celor doua retele de magazine controlate de Arcandor, respectiv de Metro, ar fi benefica pentru ambele companii, deoarece ar reduce competitia pe segmentul supermarketurilor de pe piata din Germania si ar majora castigurile celor doi retaileri.

Metro Group numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari. Metro Cash&Carry Romania, parte integranta a Metro Cash&Carry International, s-a lansat oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine numara 23 de centre de distributie.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri