Reprezentantii HSBC, cea mai mare banca din Marea Britanie, si-au cerut scuze, luni, pentru ca banca a pierdut un disc ce contine datele a 370.000 de clienti, un nou episod dintr-o serie de incidente de securitate informatica frecvente in Marea Britanie, relateaza AFP citat de NewsIn.

Discul informatic, ce contine informatii despre clientii unei filiale de asigurari de viata a bancii, cu sediul la Southampton (in sudul Angliei), a fost pierdut in urma cu cateva saptamani, dupa ce a fost trimis printr-un curier privat unei companii de reasigurare.

"Discul cu date pierdut de HSBC nu contine nici adrese, nici informatii despre conturile bancare ale clientilor, deci utilitatea sa pentru raufacatori ar fi foarte redusa, aproape nula", se arata intr-un comunicat al bancii, preluat de AFP.

"Informatiile, protejate cu o parola, cuprind numele, datele de nastere, nivelurile asigurarilor de viata ale clientilor si informatii daca sunt sau nu fumatori", se precizeaza in comunicatul HSBC. Reprezentantii bancii au adaugat ca nu au nici un indiciu care sa lase impresia ca discul ar fi putut ajunge pe maini rele. "Fiecare client va fi contactat rapid si va fi deschisa o ancheta", se mai spune in comunicatul bancii britanice.

Aceasta este ultimul dintr-o serie de episoade de pierderi de date din Marea Britanie in ultimele luni. Anul trecut, serviciile fiscale britanice au pierdut date continand numele, adresele si numerele de asigurare sociala ale tuturor britanicilor care beneficiaza de alocatii familiale, adica 25 milioane de persoane.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Marea Britanie inchide usa instalatorilor polonezi si constructorilor romani
Setari Cookie-uri