Compania producatoare de bere United Breweries din India vrea sa incheie un nou acord cu Heineken, a spus, vineri, un reprezentant al firmei, care a explicat ca United Breweries vrea sa isi protejeze pozitia pe o piata tot mai competitiva, scrie Reuters.
Compania olandeza producatoare de bere a achizitionat 37,5% din United Breweries, firma ce produce berea Kingfishar, dupa o preluare in valoare de 7,8 miliarde lire sterline (15 miliarde dolari), facuta impreuna cu Carlsberg, a companiei foste partnere a United Breweries, Scottish & Newcastle (S&N).

In conformitate cu noul acord, Heineken a preluat operatiunile S&N din Marea Britanie, Finlanda si Portugalia, ca si din India.

Heineken, in cadrul unei companii cu capital mixt cu Fraser & Neave, detine si un pachet de actiuni la Asia Pacific Breweries din Singapore, care se extinde pe piata indiana si care produce berea Tigerbeer.

"Consideram ca Asia Pacific Breweries este un concurent si, in conformitate cu termenii acordului nostru cu S&N, asa ceva nu este acceptabil", a declarat directorul financiar al UB Group, Ravi Nedungadi.

Reprezentantii grupului UB, care detine tot un pachet de 37,5% din actiunile United Breweries, a discutat zonele de conflict cu oficiali ai Heineken, a adaugat Nedungadi.

"Le-am spus celor de la Heineken ca suntem ingrijorati, iar ei au fost de acord, in principiu, cu pozitia noastra", a precizat Nedungadi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri