Grupul farmaceutic german Bayer, prezent si in Romania, a anuntat o pierdere de 145 milioane euro pentru ultimul trimestru al anului trecut, spre surprinderea investitorilor, cauzata de deprecierea marcii Schering si de costurile unui program de reorganizare, transmite Bloomberg.
Compania inregistra, in aceeasi perioada a lui 2009, un profit net de 153 milioane euro, potrivit Mediafax.

Media estimarilor analistilor indica un profit net de 160,6 milioane euro in ultimul trimestru al anului trecut.

Bayer a inregistrat un provizion de 405 milioane euro din cauza deprecierii marcii Schering, pe care compania intentioneaza sa o scoata din uz.

Grupul german a contabilizat de asemenea primele 62 milioane euro din costurile estimate la un miliard de euro ale unui program de reorganizare anuntat anul trecut, care va redistribui resursele catre dezvoltarea de produse si pietele emergente.

Compania intentioneaza sa reduca personalul cu circa 4.500 de locuri de munca.

Bayer s-a bazat in ultimul timp pe cresterea puternica a vanzarilor de mase plastice pentru a compensa scaderea diviziei de medicamente, care incearca sa obtina avizul autoritatilor pentru un medicament cu potential ridicat.

Vanzarile Bayer au crescut cu 15% in trimestrul al patrulea, la 9 miliarde euro, de la 7,8 miliarde euro in aceeasi perioada a anului anterior, cu performante bune la toate cele trei divizii pricnipale, in special la MaterialScience si CropScrience.

Veniturile diviziei de medicamente au urcat cu numai 7,3%, la 4,47 miliarde euro.

La nivelul intregului an, profitul net al Bayer a scazut usor, de la 1,36 miliarde euro la 1,3 miliarde euro. Vanzarile au urcat insa cu 12,5%, de la 31,1 miliarde euro la 35 miliarde euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri