TOP cinci noutăți pe care le vom găsi într-o cameră de hotel, în viitor

Pandemia de COVID-19 a împins industria hotelieră din întreaga lume în căutarea unor soluții inovatoare, menite să salveze viitorul unităților de cazare din întreaga lume. 325 de directori executivi, coordonați de The Gettys Group, o firmă de design, consultanță și dezvoltare din Chicago, s-au întâlnit încă din iunie să se înțeleagă asupra punților de menținere pe linia de plutire a hotelurilor. Din totalul discuțiilor au rezultat 79 de idei de viitor, dintre care cinci s-au dovedit a fi cele mai rentabile, scrie Forbes.com.

În primul rând, reprezentanții industriei au stabilit că somnul este principala caracteristică după care turiștii analizează locația. Ei bine, au ajuns la concluzia că cea mai bună soluție este patul Bed XYZ, o aplicație pentru somn, care îmbunătățește mediul camerei de hotel. Aceasta pornește de la calitatea așternuturilor, care controlează temperatura patului și filtrează aerul. În plus, este gândită o serie de aplicații pe telefon prin care turiștii să își poată potrivi lumina, temperatura și umiditatea camerei.

Tot prin aceste aplicații, turiștii ar putea să regleze duritatea saltelei patului sau să acceseze servicii precum realizarea unor exerciții sportive sau participarea la programe de meditație.

Cea de-a doua soluție găsită a fost îmbinarea mediului exterior cu cel interior, mai ales în condițiile pandemiei, când cu toții am căutat modalități de a ne bucura de aerul liber. În acest sens, directorii s-au gândit la crearea unui interior care să imite un aspect natural, bogat în plante. Instalații foarte scumpe din plante, dar și imagini sau videouri care să ilustreze liniștea naturii sunt doar două dintre ideile propuse pentru a pune în practică acest obiectiv.

Citeste si:
PREMIERĂ în TURISM: VideOferte pentru vacanțe în România
PREMIERĂ în TURISM:...

Chestiunea transportului a fost cea de-a treia direcție asupra căreia reprezentanții industriei s-au oprit. Turiștii solicită des transportul dintr-o locație în alta (de la hotel la aeroport, spre exemplu), iar hotelierii trebuie să aibă mijloc de transport și șofer pentru acest lucru. Prin urmare, pentru a soluționa chestiunea și pentru a oferi o experiență inedită de transport, directorii au ajuns la conceptul Hotel Rover. Acesta este, nici mai mult, nici mai puțin, doar o mașină pe pilot automat, care poate susține până la patru oameni, turiști putând chiar să și doarmă în automobil.

Prototipul este bazat pe asistență digitală completă, fiind coordonat prin opțiuni de voce și touch screen.

Citeste si:
Cheia succesului profesional nu este o abilitate anume, ci un mod...
Viitorul sună interesant:...

De asemenea, mai mult decât o aplicație mobilă prin care turiștii pot comunica cerințele lor personalului hotelier, reprezentanții industriei au gândit un instrument care să distribuie angajaților unității de cazare preferințele turistului cazat. Astfel, acesta din urmă va avea parte de o cazare personalizată. Instrumentul digital poartă numele de Journey Pebble, în traducere liberă, ”pietricica de călătorie”.

Acesta va fi ”ajutat” de un monitor, la care vor avea acces angajații hotelului și prin care, dacă turistul dorește, se va putea realiza și o interacțiune față în față.

Pe următorul loc se află ajutorul oferit de roboți. Roboții au câștigat foarte mult teren, în ultima vreme, în fața interacțiunii umane. Iar dacă înainte de pandemie, aceștia erau văzuți drept o modalitate de a reduce consumul cauzat de forța de muncă umană, odată cu experiența COVID-19, roboții au devenit unul dintre principalele elemente de protecție.

Citeste si:
Reduceri mari în cel mai nou hotel deschis în București. Cât costă...
Reduceri mari în cel mai nou...

În industria hotelieră, aceștia vor ajuta la încălzirea sau răcirea camerei, dar și la servirea clienților în baruri sau restaurante. În plus, aceștia vor comunica între ei, printr-un program digital elaborat de un mixolog, astfel încât să poată fi la dispoziția turiștilor non-stop.

Pentru a proba toate cele de mai sus, managerii s-au pus pentru câteva clipe în pielea turiștilor, de unde a rezultat și ordinea elementelor ce vor fi implementate. Prin urmare, în curând vom fi martorii unor explozii de idei futuristice în hoteluri, uitând de recepții și completarea formularelor de cazare.

Sursa foto: www.forbes.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »



Setari Cookie-uri