Omnicom, unul din cele mai mari patru grupuri de comunicare din lume, a incheiat parteneriate cu AOL, Yahoo si Microsoft pentru a avea acces la bazele de date de consumatori ale companiilor de Internet, relateaza Financial Times.

In urma parteneriatelor, agentiile grupului Omnicom, printre care se numara BBDO, DDB si TBWA, vor putea crea publicitate targetata pe diferite locatii, varste si demografice din cele mai mari retele online. Grupul de comunicare a incheiat un parteneriat similar si cu Google, anul trecut.

“Cheltuim deja sute de milioane de dolari cu aceste patru companii, dar acum le putem cheltui mai eficient”, a spus Jonathan Nelson, seful diviziei de digital a Omnicom.

Parteneriatele fac parte dintr-o strategie mai larga a grupului Omnicom legata de “arta si stiinta” crearii expertizei in publicitatea digitala, pe masura ce tot mai multi clienti isi maresc bugetele de publicitate online.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Parteneriat inedit intre un VC si investitorii angel din Romania