Omnicom, unul din cele mai mari patru grupuri de comunicare din lume, a incheiat parteneriate cu AOL, Yahoo si Microsoft pentru a avea acces la bazele de date de consumatori ale companiilor de Internet, relateaza Financial Times.
In urma parteneriatelor, agentiile grupului Omnicom, printre care se numara BBDO, DDB si TBWA, vor putea crea publicitate targetata pe diferite locatii, varste si demografice din cele mai mari retele online. Grupul de comunicare a incheiat un parteneriat similar si cu Google, anul trecut.

“Cheltuim deja sute de milioane de dolari cu aceste patru companii, dar acum le putem cheltui mai eficient”, a spus Jonathan Nelson, seful diviziei de digital a Omnicom.

Parteneriatele fac parte dintr-o strategie mai larga a grupului Omnicom legata de “arta si stiinta” crearii expertizei in publicitatea digitala, pe masura ce tot mai multi clienti isi maresc bugetele de publicitate online.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri