Agentia de publicitate badcat_ a castigat la inceputul lunii ianuarie pitch-ul pentru publicatiile Intact Top Gear, 4WD si Good Food.

Am dorit sa pozitionam Top Gear ca revista de entertainment, nu ca o revista auto, seaca, inginereasca si de aici sloganul , declara Cristian Hurhui, copywriter la badcat_. Mesajul campaniei este cu revista Top Gear simti altfel masinile, fara a cadea in cliseul iubire sau pasiune fata de masini. Oamenii citesc Top Gear pentru ca este amuzanta, obraznica si destul de nebuna pentru a spune lucrurilor pe nume, declara in continuare reprezentantul agentiei. Asa ca si spotul este nebun. Proiectul a demarat cu spotul maternitatea si cu o serie de ad-uri de presa si pentru Oops Media.

Redactorul sef al revistei a primit rolul principal in spot. La casting, Costin Giurgea, redactorul sef, explica actorilor ce vrem sa vedem. Explica atat de bine incat toata lumea a inteles ca el trebuie sa primeasca rolul, povesteste Silvia Gheorghita, client service la badcat_.

Spotul a fost realizat cu casa de productie Empire Video Production, regizor Cristian Nemescu, director de imagine Liviu Marghidan.

Echipa badcat_: Gabriel Branescu creative director, Silvia Gheorghita client service, Cristian Hurhui copywiter si Marina Macarie art director.

Din partea grupului Intact: Serban Barbato managing director Media Sport Group si, bineinteles, Costin Giurgea, redactor sef Top Gear.