Agentia de publicitate badcat_ a castigat la inceputul lunii ianuarie pitch-ul pentru publicatiile Intact Top Gear, 4WD si Good Food.

ôAm dorit sa pozitionam Top Gear ca revista de entertainment, nu ca o revista auto, seaca, inginereasca si de aici sloganul ô, declara Cristian Hurhui, copywriter la badcat_. Mesajul campaniei este ôcu revista Top Gear simti altfel masinileö, fara a cadea in cliseul iubire sau pasiune fata de masini. ôOamenii citesc Top Gear pentru ca este amuzanta, obraznica si destul de nebuna pentru a spune lucrurilor pe numeö, declara in continuare reprezentantul agentiei. ôAsa ca si spotul este nebun.ö Proiectul a demarat cu spotul ômaternitateaö si cu o serie de ad-uri de presa si pentru Oops Media.

Redactorul sef al revistei a primit rolul principal in spot. ôLa casting, Costin Giurgea, redactorul sef, explica actorilor ce vrem sa vedem. Explica atat de bine incat toata lumea a inteles ca el trebuie sa primeasca rolulö, povesteste Silvia Gheorghita, client service la badcat_.

Spotul a fost realizat cu casa de productie Empire Video Production, regizor Cristian Nemescu, director de imagine Liviu Marghidan.

Echipa badcat_: Gabriel Branescu ľ creative director, Silvia Gheorghita ľ client service, Cristian Hurhui ľ copywiter si Marina Macarie ľ art director.

Din partea grupului Intact: Serban Barbato ľ managing director Media Sport Group si, bineinteles, Costin Giurgea, redactor sef Top Gear.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri