Saatchi & Saatchi lanseaza o noua campanie tactica pentru Sensiblu.
Dezvoltarea si testarea creatiei s-a finalizat cu o noua campanie tactica intitulata "Atrenamentulö ce se va desfasura in perioada 13 februarie ľ 31 martie. Campania are ca suporturi media TV, presa scrisa (reviste de lifestyle; ghiduri TV), Internet si materiale promotionale dispuse in farmaciile Sensiblu.

Spotul TV are ca punct de plecare sarbatorile ce rasfata femeia (SfÔntul Valentin, 1 Martie si Ziua Femeii). Pentru aceste sarbatori, femeile se pregatesc sa primeasca un cadou, mesajul principal al campaniei fiind ľ ôIn Sensiblu, gasesti cadouri potrivite pentru femeile din viata taö.

ź Intr-o epoca in care nu mai exista demult personaje ca Dulcineea sau Julieta, cand sub balcoane nu se mai aud acorduri de chitara, ci eventual vibratiile vreunui subwoofer schelalaind cate o manea dezacordata, exista totusi o reminiscenta a timpurilor in care femeii i se aduceau omagii si ofrande. O perioada compensatorie, in care conditia feminina redevine prezenta si recunoscuta - Luna Femeii. Un scurt ragaz de la dezavantajele egalitatii intre sexe, in care asteptam sa redevenim in ochii celor din jur acele Juliete de altadata. Surprinse si incantate de diversele echivalente ale serenadelor sub balcon. Campania ź Antrenamentul ╗ ilustreaza printr-o exagerare acest ritual al asteptarii prin care trece fiecare dintre reprezentantele sexului frumos ╗ - spune Raluca Ciupercescu, Group Creative Director Saatchi & Saatchi.

Echipa care a realizat campania: Sensiblu- Lucian Neacsu ľMarketing Director, Roxana Firmanciuc - Customer Relationship Manager si Sorina Manafu - Communication Coordonator; Saatchi & Saatchi: Raluca Ciupercescu ľ Group Creative Director, Alexandra Zabunov ľ Senior Art Director, Alina Fischetti ľ Account Director, Alina Nisipeanu ľ Senior Account Executive, Razvan Angelescu ľ Audio Video Production Manager, Anda Siminica ľ Print Production Manager.

IncepÔnd cu Ziua Indragostitilor si pÔna la sfÔrsitul lunii martie, Sensiblu celebreaza "eternul feminin" printr-o noua experienta de cumparare: oricine achizitioneaza in aceasta perioada de la Sensiblu produse cosmetice beneficiaza nu numai de atentia consilierilor specializati care te sfatuiesc care sunt cele mai potrivite cosmetice pentru persoana iubita, ci siů de mici "atentii" de sezon: bomboane de ciocolata in zilele de 1 si 8 Martie si felicitari cu mesaje celebre de dragoste. Mai mult decÔt atÔt, in functie de cumparaturile facute, se pot primi si alte cadouri care reflecta grija Sensiblu fata de clientii fideli.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri