AdOr isi va desemna cistigatorii pe 20 mai, in cadrul unui spectacol de gala.
21 de agentii de publicitate s-au inscris in acest an in cadrul celei de-a sasea editii a Festivalului AdOr, care se va desfasura in perioada 16-19 mai la World Trade Center din Bucuresti. ADDV Euro RSCG, Brands&Bears, Capricorn Advertising, Foote Cone & Belding, gav/Scholz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Icon Advertising, Imager, Leo Burnett&Target, Lowe&Partners, Media Biz, Mercury Promotions, OgilvyOne, Publicis, Publicis Dialog, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, Team Advertising/Young&Rubicam, Utopium Advertising, Webstyler vor lupta la mijlocul acestei saptamini pentru premiile celui mai prestigios festival de publicitate autohton.

Chiar daca numarul agentiilor este mai mic decit anul trecut, cei veniti au inscris mai multe lucrari decit in 2005. Anul acesta este unul de tranzitie pentru AdOr. Am preluat foarte tirziu organizarea, spune Virgiliu Rogojan, event manager in cadrul Business Media Group, compania care organizeaza in premiera festivalul.

Ubicuitate marca Burnett

Numarul total de inscrieri pentru aceasta editie este 303, cu 48 mai putine decit anul trecut. In 2005 insa, 69 dintre cele 351 de inscrieri au apartinut agentiei McCann, care a decis sa nu mai participe in acest an. De data asta, cele mai multe inscrieri in festival revin celor de la Leo Burnett (87), urmati de GMP (51).

Speram ca McCann sa revina la sentimente mai bune fata de festival. Anul trecut, peste 15% din totalul lucrarilor le-au apartinut, declara Adrian Dura, presedintele Romanian Association of Advertising Agencies si al Comitetului de organizare al festivalului.

Moarte ghosturilor!


Lucrarile inscrise in festival au trebuit sa fie expuse pina pe 10 aprilie si sa nu fi fost inscrise la editii precedente AdOr. O alta conditie impusa creatiilor de catre organizatori este sa fi fost concepute in Romania de catre agentia care le inscrie, sa fi fost aprobate si platite de client si totodata expuse in mod rezonabil, cantitativ si calitativ, fata de scopul conceperii lor, dupa cum anunta regulamentul. Cred ca asa am transformat luna aprilie din luna ghost-urilor intr-o luna normala pentru piata de publicitate, spune Adrian Dura.

BMG a initiat discutii cu fiecare agentie importanta in parte pentru a afla nemultumirile fiecareia. Interesul nostru este sa-i avem pe toti prezenti. Am cerut lista de nemultumiri si de la cei 21, si de la restul absentilor. Neparticipantii au acceptat chiar sa ia parte la seminariile pe care le vom organiza in cadrul festivalului, a completat Virgiliu Rogojan.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4631&art=56&cHash=fc0d75d6f5

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri