TikTok își lansează serviciul de streaming audio pe bază de abonament în Australia, Mexic și Singapore pentru un grup restrâns de utilizatori, scrie CNCB.

Extinderea are loc după ce populara aplicație de videoclipuri scurte a lansat TikTok Music în Indonezia și Brazilia la începutul acestei luni.

"Invităm utilizatorii din Australia, Mexic și Singapore să participe la testul beta închis al TikTok Music începând de astăzi", a declarat compania într-un comunicat. Participanților li se va oferi o perioadă de probă gratuită de trei luni pentru a testa serviciul.

Mexicul este a patra piață ca mărime a TikTok, cu 62,4 milioane de utilizatori activi cu vârsta de 18 ani și peste, potrivit DataReportal, după SUA (116,5 milioane), Indonezia (113 milioane) și Brazilia (84,1 milioane).

TikTok are planuri de a stimula creșterea pe alte piețe în afara SUA - cea mai mare piață a sa - unde Montana a devenit primul stat care a interzis TikTok. Aplicația este, de asemenea, interzisă în India. Directorul executiv al TikTok a declarat anterior că firma va investi "miliarde de dolari" în Asia de Sud-Est în următorii ani.

TikTok Music le permite utilizatorilor să sincronizeze serviciul de streaming de muzică cu conturile lor TikTok.

"TikTok Music este un nou tip de serviciu muzical care combină puterea de descoperire a muzicii pe TikTok cu un serviciu de streaming muzical care oferă milioane de piese de la mii de artiști", a declarat un purtător de cuvânt al companiei.

TikTok Music va concura cu Spotify și Apple Music, serviciile dominante pe aceste piețe. De exemplu, Spotify reprezintă peste 80% din abonamentele de muzică din Mexic.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri