Filmul Barbie a avut încasări de 337 mil. dolari în weekendul lansării, iar în prezent a depășit borna de 380 mil. dolari. Cu un buget de marketing chiar mai mare decât costul de producție, Barbie a intrat deja în top 10 filme cu cele mai mari încasări din 2023.
Barbie rulează și în cinematografele românești, fiind distribuit de Vertical Entertainment.
O bună parte a succesului Barbie se datorează operațiunii ”Vara Barbie” lansată de studioul Warner Brother’s. Publicația Variety estimează că peste 150 mil. dolari au fost cheltuiți pentru campaniile de marketing ale filmului. Iată care au fost cele mai răsunătoare dintre acestea:
Reclama 3D din fața Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din Dubai
Google Confetti pentru Greta Gerwig, Ryan Gosling și Margot Robbie
Cine va căuta zilele acestea numele Greta Gerwig (regizorul filmului), Ryan Gosling și Margot Robbie pe Google va fi întâmpinat cu o explozie de confetti roz.
Casa Barbie din Malibu – de închiriat pe AirBnB
Spotted this thing from 10 miles away flying over #Malibu today. Is that a.... real life #Barbie Malibu House?? Seems to be. Pink everything... a water slide... floating "KEN" letters. Publicity stunt? Huge Barbie fans? Filming location #BarbieMovie ? Who knows. @kcalnews pic.twitter.com/6x9gEcFoVf
— John Schreiber (@johnschreiber) June 26, 2023Citeste si:
Producătorii Barbie și AiBnB au bătut palma pentru transformarea unei vile din Malibu (California, SUA) într-o casă Barbie ce putea fi închiriată de oricine pe platformă.
Parteneriatele Barbie x Mattel
Aproape toate brandurile importante aflate sub umbrela Mattel, compania care produce jucăriile Barbie, au avut lansări de noi produse în parteneriat cu Barbie. Este vorba de parteneriate cu branduri precum: UNO, Hot Wheels sau Fisher Price.
Parteneriat cu Nicki Minaj – Barbie Song
Sursa foto: Captură YouTube
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: