Publicitatea online atinge un nivel record in primul trimestru

In primul trimestru al anului 2007, publicitatea online din Statele Unite a atins un record de 4,9 miliarde de dolari (3,62 miliarde de euro), cu 26% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, sustine un studiu realizat de Interactive Advertising Bureau in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers.

Vanzarile au crescut cu 2% fata de ultimul trimestru al anului 2006.

Potrivit companiilor de cercetare media citate de CNNMoney.com, publicitatea online cunoaste cea mai ampla crestere din ultimii ani, devansand publicitatea traditionala in presa, televiziune si radio.

TNS Media Intelligence afirma ca totalul cheltuielilor in reclamele online – fara a include aici continutul media rezultat in urma cautarilor online – se ridica la 2,7 miliarde de dolari (2 miliarde de euro), o crestere de 16.7% fata de primul trimestru al 2006. Comparativ, cheltuielile publicitare totale au scazut cu 0,7%, publicitatea TV cu 2% procente, in timp ce in presa scrisa s-a inregistrat o scadere de 5 procente.

Deloc surprinzator, fenomenul Google, lider mondial pe piata motoarelor de cautare online, si-a intarit pozitia, castigand 13 procente. Google a profitat la maxim de pe urma achizitiei YouTube anul trecut, anuntand in aprilie posibila preluare DoubleClick, o companie care plaseaza anunturi publicitare, bannere, grafice, dar si videoclipuri pe Internet.

Yahoo, unul din liderii publicitatii online, a raportat o crestere a actiunilor de 11%.

Conform analistilor Standford Group, se estimeaza o crestere totala de 25% a publicitatii online, de care vor beneficia cu siguranta jucatorii mari ca Google, Yahoo, dar si companiile mai mici ValueClick si Marchex. Actiunile ValueClick au crescut incurajator cu 35% in 2007, in timp ce valoarea actiunilor Marchex s-a ridicat cu 13%.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri