Birtha Attila, CEO proClick și managing partner FRANC AGENCY, consideră că indiferent de perioada economică dificilă antreprenorii transilvăneni continuă să investească și să își dezvolte afacerile într-un mod sustenabil. Acest lucru este reflectat și de creșterea bazei de date de clienți, dar și de încasările crescute ale celor două agenții.

proClick este o agenție de performance marketing, ce oferă servicii de creare, implementare, administrare și optimizare campanii pay-per-click pe cele mai relevante platforme de marketing online: Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads, Youtube, TikTok, Spotify. Cu o experiență de 18 ani pe piața din România, specialiștii proClick contribuie la creșterea afacerilor din ecommerce prin crearea de strategii de digital marketing adaptate specificului fiecărui client în funcție de poziționare, branding, buget și obiective. De-a lungul anilor, proClick a colaborat cu branduri puternice în zona de ecommerce, cum ar fi PC Garaje, a2t.ro ejobs.ro elefant.ro și mulți alții.

În 2019, Birtha Attila face echipă cu Daniela Șuhanea și împreună înființează agenția de marketing strategic FRANC. Astăzi, FRANC oferă servicii de auditare și realizare strategii de marketing, plan de marketing, buget de marketing, implementare strategie de marketing prin servicii de social media marketing, email marketing, marketing automatizat, on-site digital marketing, servicii foto-video și monitorizare și optimizare strategii. În 2020, în cadrul editurii Hyperliteratura, a apărut cartea „Cu ce se mănâncă de fapt marketingul”, dedicată antreprenorilor ce vor să aplice marketingul strategic în dezvoltarea afacerii lor.

„În ultimii trei ani, ne-am concentrat atenția pe crearea și dezvoltarea sistemelor interne și ale echipei. Practic, focusul nostru a fost în continuare să avem servicii care aduc cât mai multă valoare clienților noștri. În 2023, ne-am concentrat pe sistematizarea continuă și pe automatizare, urmărind KPI-urile relevante pentru veniturile clienților și acest aspect a atras și mai mulți clienți către noi. Creșterea a fost una organică, fără a apăsa pedala de accelerație a vânzărilor directe. Acest lucru s-a întâmplat și pentru că avem un raport servicii - preț sănătos. Scopul nostru este de a construi parteneriate pe termen lung, pentru că doar atunci poți crește și mai mult valoarea pe care o aducem clienților. Avem parteneriate strategice cu multe companii locale și ne mândrim cu faptul că, cu o bună parte dintre ei, colaborăm de mai bine de 10 ani.” - Attila Birtha, CEO proClick.

„Planurile noastre de viitor includ optimizarea continuă a operaționalului, cu un focus constant pe performanță, prin integrarea inteligenței artificiale în colectarea și interpretarea datelor, în special. La fiecare pas, în crearea și implementarea unei strategii de marketing stau datele și, de aceea, pentru noi este crucial să avem date corecte. Investim constant în studii de piață și sisteme de monitorizare corectă a rezultatelor campaniilor. Inteligența artificială ne ajută pe toate planurile, facilitând timpul de realizare a taskurilor repetitive.” - Daniela Șuhanea, CEO FRANC.AGENCY.

În ciuda provocărilor economice, antreprenorii dau dovadă de reziliență și viziune prin continuarea investițiilor și dezvoltării sustenabile a afacerilor lor. proClick și FRANC AGENCY pot deveni un partener strategic pentru antreprenori, deoarece se diferențiază prin experiență, specializare și orientare către client, având ca rezultat creșteri organice și colaborări pe termen lung. Focalizarea pe date, adoptarea tehnologiei și inovația, în special a inteligenței artificiale, subliniază angajamentul lor pentru performanță și adaptabilitate. Acest angajament reflectă nu doar o strategie de business, ci și un concept esențial: succesul pe termen lung se bazează pe valoarea adusă clienților și pe relațiile durabile construite în timp.

Sursa foto: FRANC Agency

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri