Washington Post a inregistrat o scadere a profitului net de 13% in Q2

Compania Washington Post, editorul, printre altele, al publicatiilor \"The Washington Post\" si \"Newsweek\", a anuntat vineri ca profitul net din al doilea trimestru al acestui an a scazut cu 13% fata de aceeasi perioada din 2006 si a ajuns la o valoare de 69 de milioane de dolari

Reprezentantii companiei au explicat ca scaderea profitului s-a produs din cauza veniturile din publicitate mai mici inregistrate in ultimele luni si a diminuarii cifrelor de tiraj ale publicatiilor. Pentru cel mai important ziar al trustului, "The Washington Post", veniturile din publicitate au scazut cu 13% in al doilea trimestru al anului si au ajuns la o valoare de 128 de milioane de dolari.

Veniturile diviziei de ziare a companiei au scazut cu 7% in al doilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la o valoare de 228 de milioane de dolari.

Veniturile totale ale companiei au crescut, totusi, cu 8% in al doilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la 1,05 miliarde de dolari. Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea se datoreaza diviziei sale de televiziune prin cablu si serviciului de educatii Kaplan.

Washington Post este o companie americana de media, care editeaza mai multe publicatii, printre care cel mai vandut ziar din capitala americana, "The Washington Post", si "Newsweek", si detine complet sau partial mai multe posturi de televiziune, site-uri, o retea de ziare locale si serviciul de educatii Kaplan.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri