Lansata sub sloganul Acum ori niciodata! prima parte a campaniei ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV si consta in 3 testimoniale ce se vor difuza pana sambata, "al caror rol este sa sublinieze si sa intareasca legatura afectiva dintre Bergenbier si suporterii echipei nationale" spun reprezentantii agentiei .
Alexandru Dumitrescu, Head of Copy McCann/ Creative Services: Ne-am obisnuit sa-i vedem pe jucatorii de fotbal cerand suporterilor sa participe la meci si sa-i sustina. Cum insa si noi suntem suporteri ai Nationalei ne-am gandit ce le-am spune jucatorilor inainte de meci ca sa-i motivam. Bergenbier devine astfel marea voce a suporterilor si isi consolideaza pozitia de berea fotbalului romanesc. Am pregatit si niste continuari dupa meciul cu Olanda; sa speram ca se va difuza cea pentru victorie...!
La strigarea Echipei Nationale au lucrat din partea Interbrew: Mihai Ghyka Marketing Director, Stefan Teodorescu Brand Manager Bergenbier, Gigi Loghin BTL Coordinator si Vlad Craioveanu Marketing Executive. McCann/ Creative Services a intrat in terenul campaniei cu Alexandru Dumitrescu Head of Copy, Titus Dumitrescu Copywriter, Radu Tinc Art Director, Gabriela Alexandrescu Account Executive, Florin Rosu Creative Planner, Tiberiu Munteanu si Gimina Maxim Audio-Video Producers si Victor Stroe Media Planner, Universal McCann.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: