Au fost inaugurate deja primele spaþii comerciale în Constanþa, Ploieºti, Craiova, Câmpina , Medgidia, Caracal, Focºani ºi Roºiorii de Vede urmând ca – pânã la sfârºitul anului – alte douãsprezece supermarketuri sã-ºi deschidã porþile în toatã þara. Rewe România, concernul german sub umbrela cãruia îºi desfãºoarã activitatea Penny Market are în componenþã ºi alte reþele axate pe comerþ en detail alimentar – Billa, Selgros ºi XXL Megadiscount. Conform primelor date, deschiderea magazinelor Penny Market a fost un succes, încã din primele zile înregistrându-se epuizãri temporare de stocuri.

Pentru proiectul Penny Market, Rewe România a lucrat cu agenþia iMagic la concepþia vizualurilor, design-ul ºi producþia materialelor de semnalizare din magazine.“ Colaborarea noastrã a început în urmã cu aproximativ doi ani – precizeazã Dana Bratu, Account Manager al agenþiei. Am debutat cu câteva proiecte BTL pentru magazinele XXL Megadiscount, dar am ajuns pânã la iniþierea ºi organizarea unor promoþii cu premii, desfãºurate în toatã þara, pentru recompensarea clienþilor fideli. Suntem optimiºti când discutãm despre viitorul colaborãrii noastre, care pânã acum s-a desfãºurat în cei mai buni termeni.”

Strategia grupului german vizeazã investiþii majore în dezvoltarea unor reþele de magazine de tip discount, în care sã primeze raportul calitate – preþ. Aceste magazine au oferte de bunuri moderne ºi reprezintã noua alternativã propusã de investitor la magazinele “de cartier”.“Conceptul de tip megadiscount se concentreazã pe capacitatea de a oferi cel mai bun preþ cãtre client. Bugetele de marketing care intrã în acest joc oferã ºansa de a fi foarte eficient în comunicare ºi de a pune în aplicare strategii neconvenþionale, dar de efect. Este ceea ce face agenþia iMagic pentru noi” susþin reprezentanti ai firmei.