Producatorul american de bauturi racoritoare Pepsi a anuntat o investitie de 1,2 miliarde dolari in relansarea imaginii la nivel international, proces care precede lansarea brandurilor Mountain Dew si Sierra Mist pe piata din Marea Britanie.
Legendarul logo al companiei, globul colorat in rosu si albastru, a fost creat in anii ’50. Pepsi va afisa pe ambalajele produselor din portofoliu o serie de “zambete”, informeaza brandrepublic.com.

Astfel, reprezentantii Pepsi spun ca logo-ul Pepsi Diet va fi reprezentat de un zambet discret, ambalajul Pepsi va avea un zambet larg, in timp ce Pepsi Max va afisa pe eticheta “un hohot de ras”. Fontul va trece de la formatul bold la un stil retro, scris cu litera mica.

Lansarea bauturilor Mountain Dew si Sierra Mist pe piata britanica pune sub semnul intrebarii viitorul produsului 7-Up, deja prezent in magazinele din Marea Britanie.

Moutain Dew, cu aroma de lamiae, a fost redenumit Mtn Dew. Produsul a mai fost prezent pe piata din Marea Britanie incepand cu 1996, dar a fost retras doi ani mai tarziu, din cauza vanzarilor slabe. In Statele Unite ale Americii, Mtn Dew se adreseaza publicului tanar prin asocierea cu sporturile extreme si jocurile pe calculator.

Pepsi a lansat Sierra Mist pe piata americana in anul 2000, rivalizand cu Sprite (Coca-Cola), dar si cu un alt produs propriu, 7-UP.

Compania americana a anuntat de curand o cota de piata pentru segmentul produselor pe baza de cola din Marea Britanie de 23-24%, in urma unui marketing agresiv pentru Pepsi Max.

Cu toate acestea, Pepsi a admis ca intentioneaza sa apeleze la concedieri, la nivel global, din cauza profitului in scadere.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri