După anunțul fără precedent al Carrefour de a retrage produsele Pepsi de la vânzare din magazinele Carrefour din Franța, ca urmare a creșterii nejustificate, în opinia retailerului, a prețurilor acestora, decizia de a le opri de la vânzare se extinde acum și în alte trei țări.

Prin urmare, de acum și magazinele Carrefour din Italia, Spania și Belgia vor aplica aceeași măsură, ca urmare a "creșterilor de prețuri inacceptabile", transmite Reuters.

Produsele Pepsi nu sunt însă singurele asupra cărora se aplică această măsură, ci și cele marca Lay's şi 7up.

Mișcarea Carrefour va avea impact asupra a 9000 de magazine din cele patru țări amintite, ceea ce înseamnă două treimi din totalul de 14.348 de magazine ale retailerului ce operează la nivel global, mai transmite sursa citată.

"Suntem în discuții cu Carefour de mai multe luni și vom continua să facem acest lucru cu bună credință pentru a ne asigura că produsele noastre sunt disponibile", a transmis Pepsi.

În 2023, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din câteva ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri, care au devenit mult mai dure, în contextul inflaţiei ridicate.

Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.

Sursa foto: Shutterstock / FotograFFF

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri