Urmarind traseul romanilor care se muta vara din fata televizoarelor pe sezlongurile de pe plaja, agentiile de publicitate si-au ästramutatô reclamele pe litoral.

Daca soarele te-a äprajit, topit, ars, uscat sau evaporatô, solutia este simpla: asculta sfatul celor doi guvizi toropiti sau al celor doua cuburi de gheata pe cale de disparitie si äbea un Jitveiô. Acesta este mesajul pe care creatorii de la agentia de publicitate Spotlight il transmit iubitorilor de vin. äConceptul campaniei se bazeaza pe o idee simpla: Jidvei este un vin racoritor (vinurile albe se beau bine racite, de la gheata). De asemenea, majoritatea vizualurilor pun in scena feluri de mincare - guvizi la gratar, cartofi prajiti, inghetata, cuburi de gheata, pentru a sugera ca Jidvei se asorteaza bine la orice masa. äDaca vorbim de headline cred ca imi era pofta de niste guvizi la gratar si de un Jidvei de la gheata, bineintelesô, explica Bogdan Plesa, director de creatie la Spotlight.

Campania Jidvei se desfasoara in perioada iulie-septembrie si a fost special conceputa pentru vara la mare, continind mai multe vizualuri ale aceluiasi concept. De asemenea, in afara de outdoor, turistii aflati pe litoral vor putea auzi la radio doua spoturi care enunta acelasi mesaj.

Berea este peste tot

Ce poti sa faci cind constati cu neplacere ca marea nu este peste tot? Gasesti ceva care este omniprezent si poate compensa senzatia de racoare oferita de apa marii. Agentia de publicitate Publicis sustine ca acest äcevaô poate fi Ursus. äAm planificat de la inceputul anului o campanie de panotaj pe litoral, in aproape toate statiunile. Intentia de comunicare este cea a imaginii generale Ursus źcea mai buna bere romaneasca╗, o bere lider pe care o savurezi impreuna cu prietenii in momentele placute (in acest caz specific, in vacanta sau weekend)ô, sustine Alexandra Rusu, senior brand manager Ursus.

Campania Ursus va dura toata vara si mai presupune, pe linga panotaj, si organizarea unor jocuri pe plaja, in weekenduri. De asemenea, Ursus e sponsor al Liberty Parade si Stufstock.

Connex arunca la cos

Chiar daca nu este o campanie publicitara propriu-zisa, culoarea Connex poate fi vazuta de orice turist care utilizeaza cosul de gunoi. In vara asta, ONG Mare Nostrum si Connex au initiat cu sprijinul Administratiei Nationale äApele Romaneô campania äLitoral Curatô, parte a programului äConnex pentru viitorô.

Campania se desfasoara sub sloganul äPierdut gunoi pe plaja. Gasitorul este rugat sa-l arunce la cos!ô Ľ


Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri