Contul de media al Dacia-Renault-Nissan a intrat oficial in portofoliul OMD Romania. Valoarea contului se ridica anul acesta la 11 milioane euro net, au estimat, pentru Wall-Street, surse din piata.

Dacia-Renault-Nissan a fost, in ultimii ani, unul dintre cei mai mari clienti ai agentiei Media Direction, parte a grupului BBDO Romania. Reprezentantii Media Direction au confirmat transferul contului.

La inceputul lunii noiembrie, OMD a castigat contul de media al Renault-Nissan pentru spatiul EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), cu o valoare estimata la 800 milioane euro.

Conturile de PR si publicitate Dacia-Renault vor fi gestionate, ca si pana acum, de agentiile grupului BBDO Romania – Graffiti BBDO si Pleon Graffiti, potrivit Nicoletei Padure, managing director, Media Direction.

Padure estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri in 2008. Anul trecut, Media Direction a inregistrat afaceri de 41,4 milioane euro.

Dacia-Renault-Nissan a fost, in 2007, cel mai mare spender din categoria auto, cu o investitie de circa 6,8 milioane euro net, potrivit Adrating.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si