Banca Comerciala Romana (BCR) beneficiaza, in premiera, de masurarea audientei indoor de catre TruMedia Research pentru Monopoly Media.
Monopoly si TruMedia Research deruleaza un proiect TV in cadrul sucursalelor bancii – BCR TV. Proiectul reprezinta un canal de comunicare al bancii cu clientii sai si consta in amplasarea de ecrane TV intr-un numar de 122 de unitati, pe care ruleaza informatii despre produsele si serviciile bancii.

Proiectul TruMedia Research consta in auditarea sistemului video intern, in diverse sucursale ale bancii, astfel incat sa se ajunga la o intelegere completa a modului in care variaza audienta, dar si a datelor demografice ale acesteia.

Cercetarea are scopul de a identifica algoritmi pentru estimarea audientei totale a retelei, lucru care se realizeaza intelegand modurile in care audienta variaza intre sucursale si diverse ecrane, astfel incat sa se poata face extrapolari. De asemenea, proiectul isi propune sa identifice cum variaza audienta pe perioade de timp mai lungi.

„Invariabil, in actualul context economic, vor exista ajustari ale bugetelor de media. In aceste conditii, cei care investesc in publicitate vor alege canale care ofera o siguranta a rezultatelor. Un element as zice minim in acest sens, il reprezinta masurarea canalului respectiv pentru ca trebuie cel putin sa stii cati oameni iti vad mesajul”, a declarat Tudor Fulea, Managing Partner TruMedia Research.

"Cercetarea reprezinta un pas important pentru piata de digital signage din Romania. Este evident ca putem vorbi acum de date statistice si pentru acest mediu, date fara de care vanzarea de publicitate se face mai greu. Vom continua cu masurarea audientei si pe celelalte canale ale noastre, in special la metrou”, a adaugat Mihnea Manu, Executive Director al Monopoly Media.

TruMedia Research este prima companie specializata in cercetare indoor si in-store din Romania. Totodata, compania condusa de Tudor Fulea este primul jucator in masurarea audientei in mediul indoor.

Monopoly Media este activa pe piata de indoor din anul 2004 si detine o prezenta de mai bine de 15 ani pe piata romaneasca. Compania condusa de Gabriel Faflei este liderul advertisingului indoor din Romania si totodata este prima companie ce a lansat pe piata romaneasca conceptul in–storeTV (televiziune digitala cu circuit inchis), dezvoltandu-l si adaptandu-l la medii precum: supermarket-uri, aeroporturi, centre comerciale, baruri&pub-uri, saloane cosmetice, clinici medicale, trenuri intercity, inmedio, farmacii, centre distributie presa, etc.

Monopoly Media este companie grupului de presa Realitatea Catavencu şi deţine o reţea de peste 3500 de ecrane în peste 48 de oraşe.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai mare institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri