Compania britanica WPP, al carui portofoliu de clienti cuprinde companii de talia Ford, IBM, Colgate, Kellogg si HSBC, a cunoscut o scadere cu 5,8% a veniturilor in primele trei luni ale anului. “In bilantul pentru 2009, pe termen scurt ne vom concentra pe echilibrarea veniturilor fata de costurile de personal”, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.
“Fara indoiala, prima jumatate a lui 2009 va fi dificila, chiar si in a doua jumatate vor fi conditii dure, dar este posibil sa se imbunatateasca in comparatie cu prima jumatate”, a mai anuntat compania.
Jumatate dintre pozitiile pregatite pentru reduceri vor fi eliminate in timpul primului trimestru potrivit Financial Times. O treime dintre pozitiile anuntate pentru disponibilizari nu vor reprezenta o inlocuire a muncitorilor pensionati, ci o eliminare a acestora.
Saptamana trecuta, WPP si-a intarit bilantul cu ajutorul obligatiunilor convertibile oferite actionarilor in valoare de 450 milioane lire sterline. Obligatiunile au fost folosite pentru a plati datoriile de peste 1 miliard lire sterline rezultate din achizitionarea companiei de publicitate rivale TNS.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: