Desfasurata in luna aprilie 2009, campania realizata de Starcom Direct pentru noul Renault Megane a avut doua componente. Prima a constat intr-o promotie realizata la nivel national, care a presupus vizita in showroom si interactiunea cu Noul Megane. Cea de-a doua componenta a urmarit atragerea uui trafic relevant pe site-ul AgentM09.ro, care oferea o experienta virtuala in compania noului model Renault Megane Coupe.
"Aceasta campanie este un produs «classic» al Starcom Direct. Faptul ca premiul este obtinut la un concurs de mobile advertising ne confirma inca o data ca intelegem si articulam cele mai noi instrumente", spune Raul Man, director Starcom Direct.
Campania “Noul Renault Megane” a cuprins un mix de canale si instrumente: mobile, bill insert, online, e-mail, direct mail, advergaming.
Echipa implicata in acest proiect este formata din Ruxandra Dragomirescu-Resp. Mkt. Relationnel, Ioana Stirbu-Responsabil Internet din partea Renault si Ilinca Balas-Ionescu-Account Manager, Cezar Paraschiv-Account Executive si Mircea Gheorghe-Digital Director din partea Starcom.
Starcom Direct este o divizie din Starcom MediaVest Group specializata in strategie de comunicare directa.
Starcom MediaVest Group (SMG) este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Din portofoliul SMG fac parte clienti precum Autoitalia, Avon, Cristim, Dacia/Renault, Friesland, GE Money, GSK, InBev, Kraft, P&G, Philip Morris, Samsung sau Western Union.
In luna februarie, grupul international Publicis si-a unit cele trei agentii de media existente pe piata romaneasca - Optimedia, Starcom MediaVest Group si Zenith Media - intr-un nou grup local de negociere, sub numele de PGM (Publicis Groupe Media), cu scopul de a imbunatati performanta in comunicare a clientilor si de a optimiza investitiile de marketing.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: