Agentia Starcom Direct a obtinul locul doi la concursul anual “Vodafone-Mobile Advertising Campaign of the Year”, desfasurat la Vodafone Central Headquarters in Londra, pentru campania “Noul Renault Megane”.
Campania de lansare a fost selectata de membrii juriului format din reprezentanti ai Vodafone Group si ai agentiei Marvellous Mobile din cele peste 400 de inscrieri, submise prin operatori Vodafone din 10 tari.

Desfasurata in luna aprilie 2009, campania realizata de Starcom Direct pentru noul Renault Megane a avut doua componente. Prima a constat intr-o promotie realizata la nivel national, care a presupus vizita in showroom si interactiunea cu Noul Megane. Cea de-a doua componenta a urmarit atragerea uui trafic relevant pe site-ul AgentM09.ro, care oferea o experienta virtuala in compania noului model Renault Megane Coupe.

"Aceasta campanie este un produs «classic» al Starcom Direct. Faptul ca premiul este obtinut la un concurs de mobile advertising ne confirma inca o data ca intelegem si articulam cele mai noi instrumente", spune Raul Man, director Starcom Direct.

Campania “Noul Renault Megane” a cuprins un mix de canale si instrumente: mobile, bill insert, online, e-mail, direct mail, advergaming.

Echipa implicata in acest proiect este formata din Ruxandra Dragomirescu-Resp. Mkt. Relationnel, Ioana Stirbu-Responsabil Internet din partea Renault si Ilinca Balas-Ionescu-Account Manager, Cezar Paraschiv-Account Executive si Mircea Gheorghe-Digital Director din partea Starcom.

Starcom Direct este o divizie din Starcom MediaVest Group specializata in strategie de comunicare directa.

Starcom MediaVest Group (SMG) este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Din portofoliul SMG fac parte clienti precum Autoitalia, Avon, Cristim, Dacia/Renault, Friesland, GE Money, GSK, InBev, Kraft, P&G, Philip Morris, Samsung sau Western Union.

In luna februarie, grupul international Publicis si-a unit cele trei agentii de media existente pe piata romaneasca - Optimedia, Starcom MediaVest Group si Zenith Media - intr-un nou grup local de negociere, sub numele de PGM (Publicis Groupe Media), cu scopul de a imbunatati performanta in comunicare a clientilor si de a optimiza investitiile de marketing.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri