Beatrice Iftimi a fost promovata in functia de client service director al agentiei de publicitate McCann Erickson. Cu o experienta de 12 ani in publicitate, dintre care 8 petrecuti la McCann, ea a ocupat anterior functia de group account director, coordonand activitatea agentiei pe brandurile Coca-Cola si Tnuva.
“Suntem cel mai puternic grup de comunicare din Romania si pentru a ne mentine in pole position trebuie sa ne reinventam permanent. Avem nevoie pentru asta de lideri cu fler si viziune, exact calitatile pe care Beatrice le demonstreaza constant”, spune Bogdan Enoiu, managing director McCann WorldGroup Romania.

In cei 12 ani de publicitate, Iftimi a lucrat cu clienti din industriile: FMCG, bancar, auto, produse de ingrijire, detergenti, media & entertainment, vopseluri, haine & accesorii. A contribuit la succesul campaniilor Dorna, Sprite, Fanta si Tnuva, premiate in cadrul multor festivaluri de profil.

A absolvit Universitatea Bucuresti, fiind licentiata in Jurnalism si Stiintele Comunicarii cu specializarea in relatii publice si publicitate. A urmat cursurile unui master in “managementul institutiei de presa”, precum si Facultatea de Drept la Universitatea Romano-Americana.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide si Momentum. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup, cu birouri in 205 orase din 132 de tari.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri