Reclamele la masini, difuzate in audiovizual, nu vor mai putea prezenta, de la jumatatea lunii octombrie, pretul CIP al autoturismelor promovate, conform unei decizii adoptate, ieri, de membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Potrivit presedintelui CNA, Ralu Filip, cea mai mare parte a populatiei nu stie ce inseamna "CIP", afisarea pretului in aceasta modalitate fiind, astfel, inselatoare. Pretul afisat al autoturismelor promovate trebuie sa includa taxa pe valoare adaugata, precum si accizele si taxele care se adauga pretului initial. Termenul pentru implementarea acestei decizii este de doua saptamani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri F