Ca si in cazul celorlalte medii de comunicare, bugetul unei campanii online se stabileste in functie de obiective, target si afinitate. Bugetul poate varia intre 50 euro si 50.000 euro, sume conditionate la randul lor de target, obiective, afinitate si mai ales de produs.
“Daca ai un telefon super performant si il dai cu doar 3 lei numai ca nu sunt disponibile decat 100 de bucati, nici nu-ti trebuie bani. E suficient sa pui un status pe Facebook. Daca vrei sa vinzi o rabla obosita cu 1 milion de euro va trebui sa ai fie un buget imens (si nici aici nu garantez) fie o agentie foarte, foarte creativa”, declara Bogdana Butnar (foto), managing director MRM Worldwide Romania.

La randul sau, Adrian Mihaltianu, Business Intelligence Consultant in cadrul MB Dragan, considera ca este mai potrivita folosirea unui mix de publicitat si nu doar unul dintre elementele folosite pe Internet. El sustine ca o campanie de display (bannere) va fi in general mai scumpa decat una tip pay-per-click (PPC), desi in ultima vreme au fost acceptate si campanii cu bannere in sistem PPC.

De exemplu, se poata realiza cu bani putini (0-2.000 euro) un eveniment suficient de interesant pentru a fi filmat (flash mob, competitie, o campanie de outdoor originala) si apoi distribuit viral chiar de catre publicul de pe Internet. In plus, poate fi realizat un site interactiv in jurul caruia sa fie construita campania, site care sa furnizeze apoi leaduri calificate, pe care pot lucra ulterior oamenii de vanzari.

Aflati mai multe din Top 10 lucruri pe care un manager trebuie sa le stie despre publicitatea online

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri