Contul de comunicare al British American Tobacco, care a fost gestionat in ultimii 10 ani de Ogilvy Romania, trece in portofoliul Grey Bucharest in urma unei decizii de aliniere la retea a activitatilor de comunicare BAT din Europa de Sud-Est.
Dan Medrea, Area CEO Grey Romania, Ucraina si Bulgaria, a confirmat pentru Wall-Street mutarea contului BAT in portofoliul Grey. Potrivit acestuia, activitatile de comunicare se vor transfera progresiv de la o agentie la alta, procesul urmand a fi finalizat in luna iunie.

OgilvyAction, din cadrul grupului Ogilvy, ramane agentia de comunicare a diviziei internationale a British American Tobacco – Global Travel Retail Europe – coordonand mai departe activitatile de comunicare in aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei: Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike.

“Dorim sa multumim clientului British American Tobacco din Romania pentru un parteneriat extraordinar dezvoltat in ultimii 10 ani, care a adus cresteri semnificative pentru marcile Vogue, Pall Mall si Viceroy si care a sudat o echipa agentie-client extrem de eficienta, intr-o industrie a carei comunicare de brand are nenumarate restrictii”, spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Ogilvy Romania a contribuit la lansarea pe piata romaneasca a marcii Viceroy si la succesul marcii Pall Mall - brandul numarul 1 in categoria, precum si la construirea marcii Vogue care a devenit marca numarul 1 in segmentul SuperSlims.

“Decizia de a transfera toate conturile de comunicare in portofoliul unei alte retele din Romania a fost foarte dificila, datorita rezultatelor foarte bune inregistrate in acesti ani. Cu toate acestea, a fost necesara datorita marimii businessului gestionat de fiecare agentie si amprentei pe care o are in regiune reteaua din care face parte agentia locala”, a declarat reprezentantul BAT.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri