Sanoma Hearst Romania lanseaza din 30 aprilie revista Miresici, aparuta la cererea utilizatoarelor forumului pentru mirese, miresici.ro.
Proiectul este o premiera pentru trustul Sanoma Hearst Romania, care a inceput dezvoltarea in mediul online in 2006, printr-o strategie bazata pe lansari si achizitii. Trustul a cumparat comunitatea miresici.ro in decembrie 2007. In 2009, site-ul a inregistrat o dublare a numarului de vizitatori, consolidandu-si pozitia de lider pe segmentul sau, cu o comunitate de 400.000 de utilizatori unici lunar.

“Cea mai mare provocare pentru extinderea in print a fost gasirea unui concept viabil care sa ofere miresicilor calitatea editoriala si tipografica a unei reviste glossy imbinata cu elementele specifice comunitatii”, declara Adina Vasilescu, New Media Publisher la Sanoma Hearst Romania.

Revista este semestriala si se lanseaza la un pret promotional de 9,9 lei.

“Miresici este al doilea titlu nou din acest an, dupa achizitia revistei Auto Motor si Sport, acum doua luni. Si, in ciuda dificultatilor din intreaga piata, rezultatele noastre in primul trimestru arata mult mai bine, atat la venituri cat si la profitabilitate, decat cele ale anului trecut. Avem in plan alte noi proiecte in acest an si, daca al doilea semestru va fi conform estimarilor specialistilor, am putea avea chiar si mai multe”, declara Lucian Ionita, Publisher.

Sanoma Heart Romania are un portofoliu de 19 reviste, printre care Cosmopolitan, Marie Claire, Harper’s BAZAAR, FHM, Esquire, National Geographic si Femeia, si 12 website-uri.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri F