Maxim 25% dintre IMM-urile romanesti sunt prezente pe Internet, printr-o pagina proprie sau cel putin pagini pe retele sociale. Proprietarii acestor afaceri nu inteleg ca, in era Web-ului, in mod cert se izoleaza daca nu sunt prezenti pe Internet, considera Dan Bulucea, CEO al Google Romania.

“Unii dintre ei ignora complet Internetul, nu au nici macar un site de prezentare. Uita faptul ca extrem de multi consumatori acceseaza zilnic Internetul si ignora faptul ca iti poti seta o pagina pe retele sociale in maxim jumatate de ora”, spune Bulucea, prezent la ICEEfest, conferinta dedicata online-ului.

De exemplu, daca reprezinti o agentie de turism, poti pierzi milioane de lei daca nu prezinti, clar, ofertele de calatorii in Grecia si Turcia – doua dintre destinatiile cele mai cautate de romani, pe Internet, la finalul lui 2012.

Multe afaceri romanesti nu inteleg cat de important este Internetul, “si acest lucru este o realitate!”, puncteaza Bulucea. “Totodata, multi au nevoie de un sfat, de training, si acesta este unul dintre scopurile primare ale Google in Romania. De exemplu, am antrenat peste 2.000 de studenti in AdWords astfel incat ei sunt gata sa se angajeze in orice IMM pentru a oferi consultanta acolo”, spune, multumit, Bulucea.

“Indiferent daca ai bani multi sau putini, este nevoie de prezenta pe Internet. Online-ul iti permite o masurare extrem de exacta a investitiei”, incheie Bulucea.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Google Romania lanseaza cursuri gratuite de digital