Companiile Burberry si Google au prezentat intr-o campanie recenta o tehnologie ce permite utilizatorilor sa inregistreze si sa expedieze saruturi virtuale oricarei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web, informeaza dailymail.co.uk, citat de Mediafax.

Serviciul a fost lansat la inceputul acestui an, insa el a fost facut cunoscut publicului larg abia acum, dupa ce a fost utilizat de actrita Sienna Miller intr-o campanie Burberry, in care apare si logodnicul ei, Tom Sturridge.

Utilizatorul trebuie sa se conecteze pe platforma dedicata de Burberry acestei aplicatii - Kisss.Burberry.com -, sa isi tuguie buzele si sa sarute ecranul telefonului sau mobil. Noua aplicatie preia forma buzelor din acel sarut si o transforma in imaginea unui sarut virtual.

Imaginea este apoi digitalizata si poate fi expediata oricarui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook si Twitter.

Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-si colora "sarutul virtual" cu un ruj de buze, tot virtual, in nuanta preferata.
Odata expediat sarutul virtual, utilizatorul poate sa il urmareasca "zburand" intr-un plic, pe cer, pana in orasul destinatarului, prezentat in 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.

Fadi Rida, Global Technical...
Citeste si: Poate tehnologia sa creeze un nou "shift" in constructia de cladiri?

Tehnologia a fost folosita in noua campanie "With Love Christmas" a brandului Burberry, considerata punctul culminant al unui intreg an care celebreaza romantismul.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Google a incercat sa demonstreze ca nu are nevoie de manageri