Mashable, candva un publisher cu o crestere spectaculoasa si cu ambitii mari, a fost cumparat la un pret mic – mai putin de 50 milioane de dolari, scrie presa internationala.

Astfel, Ziff Davis, subsidiara de digital media a companiei de tehnologie J2, cumpara publicatia pentru mai putin de 50 de milioane de dolari, conform mai multor surse familiare cu tranzactia. In primavara lui 2016, Turner a Time Warner a investit 15 milioane de dolari in Mashable, evaluand compania la 250 de milioane de dolari.

Noii owneri ai Mashable au in plan sa tina in picioare site-ul, dar vor sa se refocuseze pe tehnologie si tech-lifestyle. Acest lucru implica concedierea a circa 50 de angajati ai site-ului, oferindu-le acestora alte job-uri la alte publicatii ale Ziff Davis, conform unei surse familiare cu situatia.

Ziff Davis este specializata pe publisheri low-cost care genereaza venituri puternice din afiliere eCommerce.

Colapsul Mashable este pus pe seama prabusirii pietei de publicitate online traditionale, Google si Facebook inghitind din ce in ce mai mult din piata.

Citeste si:
Alianta gigantilor: Apple, Amazon, IKEA, pentru smart homes
Alianta gigantilor: Apple,...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Trump: Zuckerberg mi-a spus ca sunt numarul 1 pe Facebook