Dupa aproape 4 ani de parteneriat, Mugur Frunzetti, co-fondatorul Retargeting.biz, face exit din companie. In 2014, Mugur Frunzetti a investit 500.000 euro in Retargeting.biz, start-up in tehnologie fondat in 2013 de tanarul antreprenor Rares Banescu.

Frunzetti considera ca este momentul oportun pentru un exit.

“Retargeting are o crestere de peste 200% in fiecare an, atat ca numar de clienti, cat si ca vanzari, de peste 3 ani de cand am venit in companie. S-ar spune ca am o mana buna la startup-uri. Avem prima platforma din Europa care livreaza Programmatic in timp real prin Google Ads si FB Ads, pe langa push, onsite si email marketing automation. Am investit intr-un start-up care a crescut si a devenit o companie profitabila. Acum este momentul sa reiau ciclul, sa investesc in noi companii aflate la inceput. Am decis, impreuna cu partenerii, sa nu dezvaluim public valoarea tranzactiei. Pot sa va confirm ca, din punctul meu de vedere, este un exit de succes - am realizat un profit de peste 100% in urma acestei investitii“, spune Mugur Frunzetti.

Un antreprenor pasionat, cu experienta, dar si cu mai multe exit-uri la activ, Mugur Frunzetti se pregateste pentru noi provocari profesionale, cu precadere pe piata internationala:

“Cred ca asta imi place sa fac, sa inteleg noi domenii de activitate si asta ma ajuta sa am o privire de ansamblu asupra unui business. Am investit in industria alimentara, in muzica, in retail, in asigurari, in ecommerce, in publishing etc. Retargeting este primul startup de tehnologie pura in care am investit pana acum si experienta a fost incredibila din punct de vedere al meu, ca antreprenor. Acum sunt si mai pregatit sa ma orientez catre tehnologie si catre piata internationala.

Sunt multe startup-uri care m-au contactat si sunt in discutii cu multe dintre ele. Primesc zilnic pe conturile de Linkedin si Facebook 2-3 solicitari si le analizez pe fiecare cu atentie. Din pacate, multe dintre ele sunt doar "visez sa....", lipseste orice roadmap sau ancorare in realitate. As spune ca investesc in oameni cu potential si ambitie, pentru ca idei sunt nelimitate, resurse financiare gasim, problema sunt oamenii care sa fie pregatiti sa duca la bun sfarsit un proiect. Majoritatea tinerilor antreprenori cred ca o sa devina "patroni" si vor munci altii pentru ei, realitatea fiind insa ca ei vor munci cate 12-14-16 ore pe zi, 7 zile pe saptamana, multi ani de acum inainte, daca vor sa reuseasca. Ca domenii sunt interesat de tehnologie, de ecommerce si de zona financiara. Si ma focusez 99% pe piata externa, Romania este inca o piata prea mica si care merge, din pacate, intr-o directie gresita (ca economie si ca societate)”, spune Mugur Frunzetti.

CEO-ul unei companii de...
Citeste si: CEO-ul care a renuntat la telefon si a devenit un lider mai eficient


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Retargeting.biz: De ce sunt ratele de conversie in online atat de mici