Frunzetti considera ca este momentul oportun pentru un exit.

“Retargeting are o crestere de peste 200% in fiecare an, atat ca numar de clienti, cat si ca vanzari, de peste 3 ani de cand am venit in companie. S-ar spune ca am o mana buna la startup-uri. Avem prima platforma din Europa care livreaza Programmatic in timp real prin Google Ads si FB Ads, pe langa push, onsite si email marketing automation. Am investit intr-un start-up care a crescut si a devenit o companie profitabila. Acum este momentul sa reiau ciclul, sa investesc in noi companii aflate la inceput. Am decis, impreuna cu partenerii, sa nu dezvaluim public valoarea tranzactiei. Pot sa va confirm ca, din punctul meu de vedere, este un exit de succes - am realizat un profit de peste 100% in urma acestei investitii“, spune Mugur Frunzetti.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont