PNL Bucureşti a anunţat, joi, că lansează campania online "Ce-ai făcut, Nicuşor?", cu prilejul "aniversării" unui an de la solicitarea transmisă de Partidul Naţional Liberal către primarul general de a rezolva 10 teme prioritare ale Capitalei, menţionând că scopul este de a evalua dacă bucureştenii ar susţine ideea unui nou mandat pentru Nicuşor Dan la Primăria Generală, scrie Agerpres.

"În 2020, Nicuşor Dan câştiga funcţia de Primar General al Capitalei cu un scor de 42,82%, fiind susţinut şi de Partidul Naţional Liberal, care a ales la acea dată să nu propună un candidat propriu. La alegerile pentru Consiliul General al Primăriei Municipiului Bucureşti, PNL a reuşit să obţină 12 din cele 55 de mandate de consilieri, cu peste 125.000 de voturi. Pentru funcţia de primar general, Nicuşor Dan a obţinut 282.631 voturi. Matematic, fără sprijinul PNL, Nicuşor Dan nu ar fi ocupat niciodată funcţia de Primar General. Până în prezent, Nicuşor Dan a beneficiat de toată susţinerea Partidului Naţional Liberal pentru proiectele propuse, dar rezultatele s-au lăsat aşteptate", se arată într-un comunicat al PNL Bucureşti.

Potrivit liberalilor, la data de 1 februarie 2023, Partidul Naţional Liberal i-a cerut lui Nicuşor Dan să rezolve 10 teme prioritare ale Bucureştiului, în termen de 6 luni şi, "cu toate acestea, primarul Capitalei a transmis un răspuns superficial în ultima zi a termenului limită, iar problemele au rămas, într-o proporţie covârşitoare, nerezolvate".

"La "aniversarea" de un an a solicitării transmise de Partidul Naţional Liberal către Primarul General, PNL Bucureşti lansează campania online "Ce-ai făcut, Nicuşor?" Scopul este de a afla direct de la bucureşteni dacă Nicuşor Dan ar merita un nou mandat de Primar General", precizează PNL Bucureşti.

"În evaluarea noastră, Bucureştiul are nevoie urgentă de a treia cale - calea câştigătoare, calea liberală. Ne-am lămurit în ultimii 7-8 ani că acest oraş nu îşi permite să mai fie nici păcălit, nici blocat. În acelaşi timp, în Partidul Naţional Liberal ascultăm vocea cetăţenilor. Aşa e sănătos şi aşa e corect într-o democraţie. Am lansat, aşadar, bucureştenilor întrebarea "Ce-ai făcut, Nicuşor?" ca un instrument pentru a evalua direct, la un click distanţă, percepţiile cetăţenilor referitoare la administrarea Bucureştiul din ultimii trei ani. Sondajul este anonim şi nu permite răspunsuri multiple", a afirmat preşedintele PNL Bucureşti, Sebastian Burduja, citat în comunicat.

El a precizat că rezultatele campaniei vor fi anunţate public în 1 februarie.

"Aşteptăm cu mare interes rezultatele campaniei noastre şi le vom anunţa public pe data de 1 februarie. Prin acest demers, ne asigurăm că fiecare decizie pe care o luăm reflectă viziunea şi dorinţele bucureştenilor pentru un oraş în care să ne fie tuturor din nou drag să trăim. În paralel, la nivelul PNL Bucureşti derulăm o evaluare proprie a activităţii lui Nicuşor Dan, prin comisiile de specialitate, consilierii generali PNL şi experţi cooptaţi din administraţie, societatea civilă şi din mediul academic", a mai spus Burduja.

Conform liberalilor, aplicaţia de inteligenţă artificială ChatGPT "nu a fost impresionată de "realizările" lui Nicuşor Dan".

"Când a fost întrebată "A respectat Nicuşor Dan toate promisiunile făcute în campania electorală?", inteligenţa artificială a generat rezultate care subliniază diferenţe flagrante între ceea ce a promis şi ceea ce a făcut Nicuşor Dan", se menţionează în comunicat.

Organizaţia PNL Bucureşti mai precizează că, pentru a răspunde la întrebarea "Ce-ai făcut, Nicuşor?", bucureştenii pot să acceseze link-ul: https://ceaifacutnicusor.ro/ şi "să se exprime liber".

Sursa foto: Screenshot/ceaifacutnicusor.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri