In functie de domeniul de activitate al retailerilor, Cushman & Wakefield a intermediat inchirierea pentru 88 magazine de moda, 10 magazine de accesorii , 14 unitati pentru diverse servicii, 8 zone de recreere, hypermarketul Real si 21 de unitati restaurant si fast-food, printre care KFC, Nordsee, Gloria Jeans café sau Starbucks.

Cushman & Wakefield a adus pentru prima data pe piata locala retaileri precum: Marionnaud (cosmetice), Smyk (imbracaminte & accesorii copii), Twist (imbracaminte & accesorii femei), Noriel Toys (jucarii), Vincenti (imbracaminte & accesorii piele), Porsche Design (imbracaminte & accesorii), Franco Feruzzi (imbracaminte si accesorii barbati) sau Satellite (accesorii).

“Peste 75% dintre marci sunt internationale, iar unele dintre ele, cum ar fi C&A, sunt mult asteptate in Romania. Estimam ca, in prima faza, sa avem un numar de aproximativ 50.000 de vizitatori pe zi si probabil 70% dintre acestia vor folosi facilitatile de recreere”, a declarat Razvan Gheorghe, director general al Cushman & Wakefield.

AFI Palace Cotroceni cuprinde 250 de magazine, avand o suprafata inchirabila de 76.000 mp. Alaturi de Cushman & Wakefield, la inchirierea mall-ului a participat si compania de consultanta imobiliara Jones Lang LaSalle, care a adus retaileri precum Inditex (cu toate brandurile sale: Zara, Zara Home, Stradivarius, Massimo Dutti, Bershka, Pull& Bear, Oysho), C&A, New Yorker, Reserved, LC Waikiki, Humanic, Deichmann, Diverta, Go Sport sau Tommy Hilfiger.

Centrul comercial a fost deschis la sfarsitul lunii octombrie si a inregistrat un trafic de aproximativ 380.000 de vizitatori in primele patru zile de la deschidere. Dezvoltatorul AFI Europe planuieste sa inceapa anul viitor constructia unui nou mall, situat in zona Bucurestii Noi, pe locul fostei fabrici Laromet.