Iata doar cateva exemple de companii ce au succes dar care initial au avut idei diferite.
Idee initiala: Compara fetele a doi oameni si puncteaza-l pe cel mai aratos
Ce a iesit? Facebook
Ideea initiala: Permite oamenilor sa se uneasca un grupuri pentru a putea atinge un scop numit “ThePoint”.
Ce a iesit? Groupon
Ideea initiala: Serviciu de geo-localizare bazat pe HTML5
Ce a iesit? Instagram (serviciu social bazat pe fotografie)
Idee initiala: Joc multiplayer online numit Game Neverending
Ce a iesit? Flickr
Idee initiala: Program de sharing fotografie si in functie de acestea formarea de grupuri de interes intr-o aplicatie numita Color
Ce a iesit? Inca nu se stie
Ce inseamna aceste exemple pentru tine, ca antreprenor?
- Nu mai astepta sa vina ideea perfecta. Ea nu va veni “din ceruri”. Trebuie doar sa te apuci de ceva de care esti pasionat si, in timp, start-up-ul tau va prinde contururi uneori nebanuite.
- Nu ideea ta este adevarata valoare, ci tu esti. Valoarea rezida in abilitatea ta de a invata de la potentiali clienti si sa evoluezi in functie de feedback-ul primit de la ei.
- Sa nu te ingrijorezi ca ideea ta nu va aduce roade, din prima. De cele mai multe ori ea trebuie modificata in functie de realitatile pietei, pe care, la inceput, nu ai cum sa le cunosti complet.
- Scoate-ti prototipul pe piata cat mai repede. Nu investi 6 luni din timpul tau pentru a lansa prima ta versiune de proiect. Trebuie sa simti cat mai repede feedback-ul de la oamenii din piata.
Urmatorul tau start-up nu va fi “the next big thing” si acest lucru este in regula. Tot ce trebuie sa faci este sa il lansezi, sa percepi problemele, sa schimbi “in timp real” proiectul astfel incat sa se plieze pe adevaratele nevoi din piata.
Sursa Foto: Virginmedia.com
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: