Eurolines intentioneaza sa deschida in acest an 24 de agentii noi la nivel national, proprii sau in franciza, reteaua urmand sa ajunga astfel la peste 70 de unitati, a declarat Dragos Anastasiu, proprietarul companiei.
"Inca din momente de criza trebuie sa investesti, pentru a culege roadele cand recesiunea va trece. Ne asteptam ca aceasta criza sa fie pe final", a spus Anastasiu, potrivit Mediafax.

In primele trei luni ale acestui an Eurolines Romania a deschis trei agentii, dintre care doua in Bucuresti si una in Sinaia, marind astfel la 52 numarul de birouri la nivel national. Dintre acestea, 47 sunt agentii proprii, iar 5 in regim de franciza.

Decizia de a dezvolta reteaua vine pe fondul ascendent al vanzarilor inregistrate in agentiile Eurolines in primele trei luni ale anului in curs.

"Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut inregistram o tendinta de crestere de peste 30%. Factorii care au contribuit la evolutia ascendenta a vanzarilor din primul trimestru sunt ofertele de inscrieri timpurii (early booking), care au avut mai mult succes anul acesta, si continuarea dezvoltarii tehnologiei si reducerea timpului dedicat partii operationale de cautare si sortare a ofertelor turistice", a anuntat Eurolines, printr-un comunicat.

Totodata, la cresterea cifrei de afaceri a contribuit si cererea semnificativa de bilete de autocar (+24%), aceasta linie de businessr eprezentand 31% din cifra de afaceri a companiei.

Eurolines a crescut in ultima perioada vanzarile de produsele ale turoperatorilor germani (TUI, Dertour, FTI, Neckermann), astfel incat unul din patru pachete de turism vandute provine din portofoliul companiilor respective.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri