"In 2018 am avut un sezon estival cu incasari cu pana la 25% mai mult ca anul trecut, datorita tichetelor de vacanta. Aportul acestora nu a fost insa consolidat de evenimente si de promovare. Lipsa evenimentelor si a promovarii, precum si lipsa fortei de munca, au fost cele trei minusuri care ar fi afectat major sezonul daca nu ne salvau tichetele de vacanta. Ministerul public nu a derulat nicio actiune de promovare, iar autoritatile locale nu stiu si nici nu au capacitatea sa faca promovare", a precizat Corina Martin, presedintele Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania - FAPT.

Aceasta apreciaza ca litoralul romanesc nu era pregatit sa primeasca cu 30% mai multi turisti.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Shutterstock.com