Investitii de 200.000 dolari in sporturile de iarna

Pepsi s-a implicat in sezonul 2004-2005 in organizarea locatiilor dedicate sporturilor de iarna, valoarea investitiei fiind de aproximativ 200.000 dolari. Cele doua directii de actiune au vizat schiul si patinajul. Astfel, Pepsi incinge spiritele pe partia Clabucet din Predeal, al carei partener oficial este, asteptandu-i pe iubitorii de zapada si distractie la Pepsi Winter Zone. Nu a fost uitata nici zona adiacenta, schiorii avand la dispozitie spatiile de relaxare de la Telescaun plecare, Barul schiorilor si Cabana Fulg de Nea. Promovarea programului Pepsi Winter Zone se realizeaza in principal printr-un spot radio difuzat in reteaua Kiss FM. Pepsi s-a implicat si in patinaj: Pepsi Ice Park, patinoarul in aer liber din parcul din Piata Unirii, este una din atractiile Capitalei in lunile decembrie-ianuarie. Acesta reprezinta un concept inovativ de petrecere a timpului liber - sport si distractie, lumina si culoare, un spatiu de eveniment de 2400 metri patrati pe care se desfasoara activitati variate timp de 13 ore pe zi, 7 zile din 7. Marcile PepsiCo sunt imbuteliate in Romania de compania Quadrant Amroq Beverages.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri