Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa susține că turismul în stațiune a fost în creștere anul acesta, în ciuda criticilor care anunțau scăderea popularității stațiunii.

”Turismul în staţiunea Mamaia este în creştere! Deşi 2023 a fost primul an în care Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa a funcţionat începând cu jumătatea lunii iulie, scopul a fost atins atât în ceea ce priveşte cifrele raportate la final de sezon, dar şi în ceea ce priveşte activităţile de promovare pentru destinaţia Mamaia, care au adus o creştere a numărului de turişti din sezonul 2023. Au fost foarte multe voci care au afirmat că turismul în staţiunea Mamaia va scădea de la un an la altul, însă cifrele care vin de la Direcţia Judeţeană a INS pentru destinaţia Mamaia Constanţa demonstrează contrariul”, se menționează într-un comunicat de presă.

Astfel, în 2023 pentru destinaţia Mamaia Constanţa a fost raportat un număr de 418.138 turişti români până la 30 septembrie inclusiv. La aceştia se adaugă numărul turiştilor străini de 30.852, totalul urcând la 448.990.

În aceeaşi perioadă a anului trecut, în destinaţia Mamaia Constanţa au venit 403.375 de turişti români, la care se adăugau turiştii străini - 28.877. Astfel, aveam un total de 432.252 pentru anul 2022.

”Observăm o creştere a turiştilor români cu 14.763 şi o creştere a turiştilor străini cu 1975. În total creşterea este una bună, de 16.738 de persoane, adică 3,8%. Raportarea de la 30 septembrie este o raportare potrivită. În luna februarie vom anunţa cifrele pentru întreg anul", a precizat George Măndilă, Preşedinte al Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa consideră astfel că misiunea şi obiectivele OMD au fost atinse, ”la doar câteva luni de la înfiinţarea organizaţiei”.


În ceea ce priveşte sezonul viitor, OMD Mamaia-Constanţa pregăteşte o serie de proiecte care să sporească atractivitatea staţiunii. Se va pune accent pe extinderea portofoliului de evenimente şi pe derularea unei ample campanii de promovare.

Înfiinţată în primăvara acestui an, asociaţia îşi propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepţia românilor asupra experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri